torsdag den 26. oktober 2017

LOOK – Lilla Smokey Eyes


Smokey Eyes lavet med Vintage Romance paletten fra Sleek. Fra paletten har jeg brugt følgende farver.
  • Pretty in Paris (sølv shimmer)
  • Marry in Monte Carlo (lilla shimmer)
  • Bliss in Barcelona (mørkelilla shimmer)
  • Love in London (sort shimmer)
Faktisk starter jeg udefra, når jeg laver mine smokey eyes. Jeg startede med at lægge den sorte øjenskygge på, jeg har både brugt den fra midten af øjet og ud, men også til at lave en mørkere streg hele vejen ind til øjenkrogen. Stregen har jeg lavet både for oven og for neden. Jeg synes det er nemmest at starte med den sorte, fordi den danner rammen om selve look’et.
Dernæst har jeg påført Marry in Monte Carlo, ca til der, hvor min pupil hviler når jeg kigger lige ud. På overgangen mellem den sorte og den lilla, har jeg lagt Bliss in Barcelona. 
Med en blød pensel har jeg blendet farverne og tonet overgangen fra øjenskygge til hud. Det kan godt være svært at få overgangene til at være pæne, men med øvelse og tålmodighed kommer man langt.
Som det aller sidste har jeg inderst i øjenkrogen duppet lidt Pretty in Paris og lagt mascara på både de øverste og de nederste vipper. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...