onsdag den 10. januar 2018

Overvejelser omkring brystforstørrelse og plastikoperationer

Min veninde og jeg har snakket meget om plastikoperationer

Min veninde og jeg har snakket meget om plastikoperationer, da hun overvejer at få lavet sine bryster, men hun har ikke været helt sikker på, hvilken læge hun skal gå til.  Hun vil gerne have en brystforstørrelse, så det er jo vigtigt at finde en læge, som giver det bedste resultat.

Der findes rigtig mange gode plastikkirurger

Der findes rigtig mange gode plastikkirurger, så hun har været rundt at snakke med et par stykker om hendes brystforstørrelse. Plastikoperationer er noget, som skal være meget velovervejet, så jeg synes, det er rigtigt godt, at hun har lavet en grundig research om emnet. En af vores fælles veninder fik lavet en brystforstørrelse for et par år siden, så hende har hun også snakket med.
Jeg er ikke helt sikker på, om jeg synes, det er en god ide, men hvis det kan gøre hende glad, så synes jeg, hun skal gøre det. Jeg har sagt til hende, at hun skal være helt sikker, inden hun får lavet en brystforstørrelse, for der er jo altid risikoer ved plastikoperationer.

Hun har ønsket sig større bryster, siden vi var teenagere

Hun har ønsket sig større bryster, siden vi var teenagere, og hun er hun blevet 24 år, så nu skal det være. Hun har sparret sammen længe, for det er ikke helt gratis at få lavet en brystforstørrelse. Hun har undersøgt meget om plastikoperationer, og har nu bestemt sig for en læge. De har i samarbejde besluttet, hvilken størrelse de nye bryster skal være, sådan at de ikke bliver alt for store.
Hun dyrker meget sport, men det må hun vente lidt med efter hendes brystforstørrelse, men det er meget normalt efter plastikoperationer. Lægen har sagt, at der skal gå et par måneder inden hun må løbe igen, for ellers risikerer hun, at implantaterne ikke sidder ordentligt fast.

Lægen har også udleveret nogle foldere omkring plastikoperationer

Lægen har også udleveret nogle foldere omkring plastikoperationer generelt, hvilke forholdsregler hun skal tage, og hvad hun helst skal undgå i den nærmeste tid efter operationen. Og så har hun fået en specielt for brystforstørrelse, hvor der står om risikoerne, og hvad hun kan forvente i fremtiden. Det er jo vigtigt, hun ved, hvordan hun skal forholde sig efter operationen.
Hun plejer at ryge, men det må man ikke efter plastikoperationer, så det bliver nok lidt svært for hende. Hun har ikke fortalt sine forældre om hendes brystforstørrelse endnu, men jeg håber, at hun gør det inden operationen. De synes ikke, at plastikoperationer er en god ide, og forstår ikke at hun vil have større bryster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...