torsdag den 26. oktober 2017

OGX Coconut Milk Shampoo/Balsam

OGX er et amerikansk mærke, som vi endelig har fået til Danmark. Det er før kendt som Organics, så måske du allerede har hørt om det. De har lanceret OGX, som nu er et af de bedst sælgende hårbrands i både USA og England. OGX vælger ingredienser frem for kampagner med modeller og fokuserer på, at få de bedste produkter til brugerne. Alle produkterne er lavet uden brug af sulfater (Sodium Laureth Sulfate og Sodium Laurel Sulfate), fri for parabener og kan bruges på farvet og behandlet hår. Produkterne er lavet uden test på dyr, dvs alle ingredienser heller ikke er testet på dyr.
I Danmark lanceres 5 serier:
  1. Biotin & Collagen – til tyndt og fint hår
  2. Keratin – til skadet og flyvsk hår
  3. Argan Oil of Morocco – til tørt og svækket hår
  4. Coconut Milk – til normalt hår
  5. Lemon Highlights – til et solkysset look.
Jeg har prøvet Coconut Milk serien, som består af både shampoo og balsam. For det første så er begge meget drøje i brug, det måtte jeg erfare ved første brug, da jeg måtte bruge ekstra lang tid på at skylle shampooen ud. Shampooen er dog lækker, cremet og fyldig og laver den lækreste skum. Duften er nok den lækreste jeg nogensinde har prøvet med en shampoo. Og ja, nu lyder det som om jeg skamroser dette produkt, bare fordi jeg har fået det tilsendt! Men, selvom det er tilsendt, så er det nu rigtigt nok. Den dufter nærmest af karamel himmel og det var ærgerligt, da jeg skyllede det ud og duften ikke var så kraftig længere. Heldigvis synes jeg ikke man kan dufte kokosnød, som er en duft jeg ikke bryder mig om. Det frygtede jeg lidt, dog kan man ane lidt æggehvide, hvilket er en lidt sjov duft.
Jeg vasker normalt mit hår hver 2. eller 3. dag og bruger en tørshampoo imellem, men har måtte vaske det næsten hver dag, efter jeg har brugt denne og det skyldes nok, at jeg naturligt har tendens til fedtet hovedbund og den shampoo jeg normalt bruger er bedre til det. Jeg bruger normalt ikke balsam, men det har været lækkert at få bløde lokker, der er meget nemmere at rede ud. Jeg kan ikke huske hvorfor jeg i sin tid stoppede med balsam, men det er da klart noget jeg skal starte på igen. For selvom balsamen ikke dufter lige så godt af karamel som shampooen, så er dens konsistens og resultatet deraf ikke noget jeg vil undvære. Udover dejligt duftende hår, får jeg også en dejlig fylde til min manke og så kan jeg endda bruge det med god samvittighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...