torsdag den 26. oktober 2017

Lækre produkter i rejsestørrelser

Jeg har rodet lidt i mine skabe og fundet nogle af de produkter frem, som jeg bruger til hverdag og som findes i rejsestørrelser. Dvs både små og praktiske, men også under 100ml til håndbaggagen.
  1. STUHR Hair Protection Spray 100ml 79,95 kr – en sommer spray der er let med spf20 til hår og hårbund. Spray den i 30 min før du går ud og kom mere i efter behov. Fedter ikke håret eller hovedbund. Stuhr forhandles hos Bilka, Føtex, SuperBrugsen, Kvickly og i Salonerne.
  2. L’oreal Elnet Satin 75ml 29,95 kr – den fine hårlak der fikserer håret med langvarig hold. Den kan købes hos fx Matas.
  3. Mavala Nailactan 15ml 114,95  – den lækre hånd og negle creme fra Mavala er en af dem jeg bruger oftest. Brug den hver aften inden sengetid. Fås hos Matas.
  4. Minus 417 100ml 99 kr – velduftende fodcreme med dødehavssalt, mandel og lavendelolie. Virker beroligende, perfekt til aftenhyggen. Forhandles af CSBeauty, se forhandlerliste her. (kan også købes direkte hos CSBeauty)
  5. Depend Remover Pads 25,95 kr – en lille praktisk dåse til tasken med en håndfuld vatrondeller med neglelakfjerner på. Acetonefri. Kan købes i fx Matas.
  6. Desseta Detangler Mini 49 kr – fremragende børste i stil med Tangleteezeeren. Kan købes i Normal butikkerne.(fås også i stor)
  7. Matas Volume Booster 50ml 16,95 kr – få fylde fra rod til spids. Spray i tørt hår og føn for ekstra effekt. Kan købes i Matas
  8. Batiste Dryshampoo Cherry 50ml 15 kr – fedtet i hår og hårbund mellem vask? Snup en tørshampoo med i tasken. Kan købes hos fx Luxplus
  9. TonyMoly Aquaporin Moisture Cream 30ml fra 24 kr – aquaporin ansigtscreme fra korea. Lækker og fugtgivende creme. Fås på bla. Ebay og TesterKorea.com
  10. (og 12) Tomme rejseflasker 10 kr/sæt – Tag dine yndlingprodukter med på ferien/farten. Kom lidt i 100ml eller 50ml flasker. Jeg har Garnier Micellar Water (10) og Yves Rocher Exfoliating Shower Gel med Basil og Lemon(12). De tommer flasker fås bl.a. i Tiger butikkerne
  11. Prøver/testere gratis – Få fingrene i små prøver af f.eks din yndlings parfume og hav dem med i tasken. Jeg har en mini Daisy fra Marc Jacobs og en olie fra Bare Minerals. Spørg hos din lokale Matas eller anden butik med skønhedsprodukter.
  12. (se 10)
  13. Tresemmé Shampoo 100ml 19,95 – denne shampoo (i forskellige varianter) har været fast på mine hylder de sidste mange år. Jeg køber altid de store flasker i 900ml, men jeg elsker disse små flasker. Bruger dem fx også i træningscentret og i svømmeren. Kan købes i fx Matas, fås også i Balsam.
  14. Neutral Hånddesinfektions gel 75ml – rart at have ved hånden hvis man får brug for lidt rene hænder. Neutral forhandles hos bl.a Føtex, Bilka, Kvickly og Rema1000.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...