torsdag den 26. oktober 2017

LOOK – Leopard Læber

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har en svaghed overfor leopardprint. Jeg er vild med printet både på tøj, sko og neglene. Men så var det jeg tænkte, hvorfor stoppe der, mon ikke det også det kunne overføres til makeup’ens verden, i dag har jeg prøvet det på læberne. 
Det skal lige nævnes til at starte med, at dette er et foto-look, jeg har ikke tjekket hvordan det holder, og jeg har brugt en eyeliner til at tegne pletterne på læberne, og jeg ved ikke om det er sundt at indtage, derfor er det på eget ansvar, hvis man ønsker at replikere mit look.
Først har jeg lagt en lækker pink læbestift på fra Kate Moss, nr 35. Hvis du er interesseret i at læse en anmeldelse af læbestiften, så kan du trykke her. Jeg lod læbestiften tørre og sætte sig lidt, inden jeg med en sort gel eyeliner malede små leopard pletter på læberne
Jeg har leget med tanken om at anskaffe mig en sort læbestift, og bruge den til at lave denne slags looks. Jeg ved, at Jeffree Star har lavet en lækker sort og mat læbestift som skulle holde rigtig godt. Desværre er den udsolgt, men jeg håber, den kommer tilbage på lager til sommer, hvor jeg skal til Atlanta, og så kan jeg bestille en til den tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...