torsdag den 26. oktober 2017

LOOK – Regnbue Øjenskygge

Dagens look er lavet med Sleeks I-Divine Ultra Mattes V1 Brights palette. Anmeldelsen af øjenskyggepaletten ligger klar til jer i morgen, paletten er købt hos Makeup-Online, prisen var 80,75kr
Jeg blev inspireret af den farverige palette til at give den gas og bruge en hel masse af farverne. Hvilken bedre måde at bruge farver på, end at lave en regnbue. Jeg har brugt Pout (pink), Strike (orange), BAMM! (Gul), Cricket (lys grøn), Dragon Fly (mørk grøn), Chill (isblå), Bolt (kobolt blå) og Sugarlite (lilla), alle sammen fra Ultra Mattes V1 Brights paletten. 
Jeg startede med at lægge den gule øjenskygge på, og så arbejdede jeg mig ud fra den. Jeg valgte den gule, fordi den skulle være på midten af øjet. Øjenskyggerne var så pigmenterede, at jeg næsten ikke behøvede komme noget på penslen, for at mit øjenlåg blev farvet. 
Da jeg var færdig med at lægge øjenskyggen, tog jeg min sorte eyeliner og lagde streg på, både for oven, men også på den våde kant under øjet. Jeg synes, det binder hele look’et godt sammen. Mine øjne er ret store, så derfor bruger jeg den sorte streg under øjet for at mindske dem en smule. 
Det aller sidste jeg gjorde var, at lægge en hel masse mascara på, man kunne godt have brugt nogle falske vipper for at gøre look’et endnu mere fængende. Desværre havde jeg ikke nogen, men hvis man vil prøve look’et derhjemme, kan man tage det til overvejelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...